Anteeksi tämän osan viivästymisestä.

-Tiitu

474609.jpg
Niin se aika rientää ja oli meidänkin pienokaisen aika kasvaa taaperoksi. Marissalla on minun silmäni, mutta isänsä muut kasvonpiirteet.

474891.jpg
Marissa tuli hyvin toimeen Pörrin kanssa, ja Pörri tuli hyvin toimeen Marissan kanssa, onneksi. Söpöjä vauvoja. ^^

474994.jpg
Juuri sängystä noustessani tunsin potkun mahassani, olin taas raskaana..

474995.jpg
Juurihan kasvoit taaperoksi. Voi meidän pientä enkeliä, iso tyttö jo. (Ylähuuleton -_-')

474996.jpg
"Eiii voi olla totta!" Tuon synnytyksen muistan aina, kummatkin yrittivät putkahtaa samaan aikaan. Siis kaksoset, kaksos..

474997.jpg
..kaksos tytöt! Kreivin sylissä on Taylor ja minun sylissäni on Teresa. Heillä on punaiset hiukset ja ruskeat silmät, kuten minulla...

477041.jpg
Päätimme Kreivin kanssa perustaa leipomo. Siinä se nyt on.

477043.jpg
Kaksoset kasvavat. Tässä on Teresa. (Ylähuuleton.)

477044.jpg
Tämä taas on Taylor.

477086.jpg
Marissalle kymppi, olen ylpeä sinusta.

477088.jpg
Päätin adoptoida tytöille siskon tai veljen, enemmän olisin toivonut veljeä ja pojan saimmekin.

477158.jpg
Siinä se nyt on. Söpö, ylähuulellinen poika.

477157.jpg
Olin suuttunut Kreiville ja  menin siksi yöksi leipomoon. Lukitsin oven, ja otin kaikki leipomon avaimet mukaan, ettei Keivi tulisi sinne. Minulla oli mukanani patja, tyyny, peitto ja seuralainen. Muistaisin vain kuka se seuralainen oli. Olisi vain pitänyt olla selvinpäin..

484870.jpg
Kaksosten oli aika kasvaa. Tässä on Teresa.

484871.jpg
Tässä on Taylor.

485054.jpg
Niin oli myös Marissan aika kasvaa. Nättejä tyttöjä kieltämättä, vaikka ovatkin ylähuulettomia kaikki. (:D)

485055.jpg
Minulle oli kertynyt ylennyksiä ja olin nyt Kesäleirin(?) musiikinopettaja.

485058.jpg
Arvasin! Ei voi olla totta, miksi minun piti kostaa Kreiville sen jonkun kanssa? Voi ei.

485062.jpg
Aloimme riidellä jopa lasten nähden, Kreivi oli pettänyt minua ja minä häntä.

485064.jpg
En enää kestänyt sitä jatkuvaa riitelyä ja myös lasten kannalta näin oli parempi.  Minä ja Kreivi erosimme.

485065.jpg
Ero oli silti kova paikka minulle, ja lapsille.

485067.jpg
Olin pari päivää poissa tolaltani, mutta onneksi Marissa huolehti kaupassa käynnit ja vaateostokset.

485069.jpg
Sitten koitti synnytys tuntemattomalle isälle.

485070.jpg
Siinä on tyttäreni (är.) Hänellä on vaaleat(?) hiukset ja ruskeat silmät. Nimi on Joanna.

Kommentoi kun kerta luitkin.